Tema: Re: Senu daugiabuciu fasadu dazymas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-12-06 13:44:24
O cia ne ta makaliuze, kur siules sandarina? Nu teoriskai su ja galima visa
fasada padengt. Bet saskaita turetu buti.... Mama gimdyk mane ish naujo. Gal
tau pigiau koki nedideli namuka senamiesti bus nusipirkt?

"Gintas"  wrote in message news:idighe$cp8$1@trimpas.omnitel.net...

Nama admininstuojanti imone, primygtinai siulo uz kruva bapkiu nudazyt
fasada A1 hermetiku. Kadangi tai silikonine plevele-man regis fasadas
nebekvepuos, tad bus daugiau zalos , nei naudos. Ar galetu kas nors tai
pakomentuoti, su nuorodomis i straipsnius pvz?  Ta reikala, stumianti imone,
motyvuoja, kad gyventojai nieko nesigaudo statyboje, kad A1 hermetikas-labai
tinkamas dalykas ingregnuojant rusu laikas statytus daugiabucius. O gal tai
teisybe?