Tema: Re: Senu daugiabuciu fasadu dazymas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-12-06 14:28:53
Nu tai bet kada turi argumenta - istrauki ilga ir nesimeti prie shito
bardako.

"Gintas"  wrote in message news:idik2a$ijr$1@trimpas.omnitel.net...

Na, kadangi namo gyventoju istisa minia-kuria lengva itikinti, kad stai as,
turintis diploma, manau, kad verta dazyt, as negaliu reikalauti isdestymo
rastu. I tai atsaunama sparnuota fraze: norint suprasti fasado inpregnavimo
technoloigijas, reikia but bent profke but pabaigusiam. Kas as cia tamstai
aiskinsiu, visktiek nesuprasit. O va gyventojai-krenta i skolas ir kelia
rankas uz :)  Tad ieskau kuo galeciau argumentuoti pasipriesinima, jeigu
toks tikslingas