Tema: Re: Senu daugiabuciu fasadu dazymas
Autorius: Gintas
Data: 2010-12-06 13:49:44
na, del siuliu-nesiginciju, tinkamas daiktas internete raso, taciau viso fasado dazymas ta makaliuze praskiedus su vandeniu-man regis jau cia grynai lietuviu isradimas. Ir svarbiausia-firmos savininkas savo nuomone paremia statybos technikumo baigimo diplomu, pries kuri mano  magistro-lektronciko-nieko vertas. Todel ieskau rimtu autoritetu :)