Tema: Re: Pasireklamuosiu :)
Autorius: liaulius
Data: 2010-09-21 13:54:47
Nesinori fleimo pradet, bet "saunos koncepcija" visgi yra :)
Klausimas kondicijose kurias nori pasiekti. Beda ta, kad turi pries
irengdamas pirti ir pasirenkant krosni isivaizduot kokiais rezimais noresi
ja ekspluatuot. Nes: auksta temperatura-didele dregme-visuomet karsti
akmenys-"lengvas" garas, deja nesuderinami dalykai. Ypac su elektrine
krosnele ir 30 kg akmenu ant jos. Plius ventiliacija, sviezias oras, IR
spinduliavimas, nedziustancios vantos periantis ir kt. niuansai :)
Todel ir renkiesi...ne koncepcijas, o tau tinkancius rezimus :)
Ir cia pretenzijos ne irengianciam, o tam kuris renkasi. Jei jam gerai tai
ir klausimo nera. kam cia ietis lauzyti. Bet jei pirti jam projektuoji nuo 0
ir matai, kad supratimo zmogui truksta, tai turetum pasiaiskinti auksciau
minetus dalykus :)