Tema: Re: Pasireklamuosiu :)
Autorius: liaulius
Data: 2010-09-20 13:28:47
Apie darbo kokybe kalbu jokiu negali buti - super :)
Suprantu, kad uzsakovas karalius, bet mano galva funkcionaliai tokie
trukumeliai:

1. Gultas patogiam gulejimui per siauras
2. Perikui su tokiais gultu auksciais ir plociais bus nepatogu su klientu
dirbti
3. Prie tos krosnies su apkrautais akmenim bus karsta sedeti - dekoratyvi
medzio tvorele mazai pagelbes. Arba almenys nebus ikaite gerai

Cia man kaip "kaimieciui" tokie trukumai svieciasi :)
Jei tai sausa sauna, tai kaip ir viskas OK