Tema: Re: Pasireklamuosiu :)
Autorius: ShowmanaZ
Data: 2010-09-20 12:22:51
viršutinės "laktos" ilgis berods apie 240, tikslių skaičių nepamenu. Tai
toks ilgis, kur gan aukštas žmogus ramiai gali atsigult ant pilvo, ir rankas
pasikišt prieky saves po galva, ramiai laukt, kol pirtininkas vanos nugarą
:)

> lentutes grazios, bet tai ne pagrindinis pirties atributas
Dar kartą pakartosiu ką sakiau, berods, pernai. Jei pirtis graži, tai nu
niekaip nereiškia, kad ji blogai veikia. Taigi atsakau, taip, apie teisingą
pirties funkcionavimą aš pasirūpinu anksčiau, nei imu dailint viršelį, ir
apie jį niekada nepamirštu, tai pagrindas, grožis - tik apvalkalas.

--
Pirčių įrengimas: www.tavopirtis.lt