Tema: Re: Pasireklamuosiu :)
Autorius: liaulius
Data: 2010-09-20 15:14:14
Nezinau kokie ten pirtininkai persis, bet as tau pasakyciau ta pati netgi po
litanijos apie sliesariu. Nuo jo skiriuosi turbut tuo, kad pats periuosi ir
paperiu :) O ir pirtyse pabuvojes

Perti persiukus, o paskui periamajam pasakyti verskis kojom i mane, dabar
jas persiu. O ir pavargsi klaustuku sedet. Nuo grindu periant stovesi
rusiska raide G, nes apatinis gultas trukdys, o rankas turesi aukstai kelti
Gulto plocio neuzteks pasiekti zmogaus sonui prie sienos - vel turesi vartyt
ji
Cia tik mano asmenine nuomone, galima i ja nekreipt demesio :)
Nu jei seimininkui gerai apie ka cia mes diskutuojam :)