Tema: Re: Pasireklamuosiu :)
Autorius: ShowmanaZ
Data: 2010-09-20 11:11:46
gražiai ir kruopščiai ne tik atrodo, patikėk, ji tokia ir yra, itin graži ir
su afigenu dėmesiu smulkmenom įrengta :)
Ta kabanti lempa - tai papraščiausia darbinė perenoskė, taip, ji laikinai.
Filmavimo metu dar nebuvo pajungta elektra.
Dėl balta-juoda-balta žinok bandiau, ir kitų variantų bandiau. Šitas
variantas buvo geriausias, visgi nėr gerai kaip povui ar papūgai margam būt,
reik ir trupučio santūrumo kartais :)

Beje, kas turit facebook accountą - labai padėtumėt paspaudę "Like" - ačiū
:) http://www.facebook.com/pages/Pirciu-irengimas/132860676752473
O be to gautumėt ir visas naujienas apie mano veiklą :)

--
Pirčių įrengimas: www.tavopirtis.lt