Tema: Re: Pasireklamuosiu :)
Autorius: ShowmanaZ
Data: 2010-09-20 23:30:36
pablai. Aš neneigiu tavo ir kitų "tikrosios pirties" koncepcijos atstovų
pozicijos. Aš tik kovoju prieš tą idiotišką "saunos" koncepciją. Ji - tik
jūsų galvose. Kaip aš mėgstu sakyt bėda ne tame, kad neįmanoma padaryt, bėda
kad yra nenoras daryt. Mano saunos išplanavimas neuždraudžia užsiimt
pirtininko menu, sutinku, jis tampa sudėtingesniu. Na keliai gali paskaust
(klūpant ant žemesnio gulto), nugara (pasilenkus labiau nei patogu - stovint
ant žemės), juosmuo (atsisėdus ant viršutinio gulto šalia periamojo).
Suprask, tai tik atmaskės. yra noras pertis - peries. Yra noras maukt
degtinę ir sėdėt 120C - sedi, mauki. Reprodukcinės savybės menksta, bet who
cares? :)
Gražus vidus - tai viršelis. Tai duoklė estetikos poreikiui, kurį turi
daugelis. Aš jį irgi turiu, ir nesugebu atsispirt pagundai neparodęs, kad jį
turiu, to rezultatai - tokios pirtys (beje, čia dar tik žiedeliai, vaisiai
bus kiek vėliau).
Rusų lėktuvų konstruktoriai sako, kad geriausiai skrenda tas lėktuvas, kuris
yra gražus. Tiesiog estetika ir yra tai, kas veikia. Evoliucija tą suvokimą
suformavo, mums privalėjo imt patikt tai, kas yra teisingiau, tai saugiklis.
Gražu? - vadinas patikima, tinka palikuonims, saugiau.

--
Pirčių įrengimas: www.tavopirtis.lt