Tema: Re: alternatyvi sildymo sistema
Autorius: EgidijusU
Data: 2010-09-06 14:44:15
O kur tu radai mano parašyta, kad dingus elektrai veiks dujinis? Visi
šildymo būdai, išskyrus krosnelę/židinį, yra priklausomi nuo elektros.
Dujinis/dyzelinis/elektrinis (įskaitant šilumos siurblius) šildymas duoda
valdymo patogumą - gali nustatyti kada kiek nori šilumos ir nesukti sau
galvos. KKK ne tik, kad priklauso nuo elektros, bet dar ir malkų prašosi,
todėl negali ilgesniam laikui išvykti iš namų. Kurį šildymo būda pasirinksi
priklauso tik nuo piniginės storio, esamų fizinių galimybių (galbūt
dujotiekis už keleto kilometrų (čia ne tavo atveju) ir religinių įsitikinimų
(pvz., dujos yra blogis). Todėl dar kartą pakartosiu, vienintelė alternatyva
pagrindiniam šildymui, kurį iš išvardintų bepasirinktum, yra šaltinis
nepriklausantis nuo elektros - krosnelė/židinys. Paskutinis teiginys
negalioja, jeigu pagrindinis šildymas jau padarytas nuo židinio, o tai labai
panašu į šildymą KKK.

Sėkmės,
Egidijus