Tema: Re: alternatyvi sildymo sistema
Autorius: EgidijusU
Data: 2010-09-06 12:47:42
Geriau apsistok prie varianto, kuris jau buvo siūlytas - įsivesk dujas ir
pasistatyk krosnelę. Tokiu atveju turėsi tikrą alternatyvą, nes visi kiti
atvejai turi vieną minusą - jie visi priklauso nuo elektros. Dujos tau duos
nepriklausomumą ir švarumą katilinėje, o krosnelė alternatyvą jeigu norėsi
šiek tiek pataupyti dujų arba dingtų elektra. Bet čia pono valia, kaip
padarysi taip ir turėsi :)

Egidijus