Tema: Re: alternatyvi sildymo sistema
Autorius: T:\)
Data: 2010-09-06 08:59:46
jo bet is esmes keitimas duju generacinio katilo i granulini, arba istatant i ji degikli is principo vyksta keitimas is kieto kuro rankinio padavimo i kurenima kietu kuru pusiau automatiniu padavimu. :) Realiai tai uz ta kaina isigyju tik tai, kad nereikia kas diena / dvi vaikscioti i katiline. O ir prisirisimas prie granuliu gaunasi. Dabar tai noriu briketus noriu malkas deginu.

T:)