Tema: Re: alternatyvi sildymo sistema
Autorius: AMB
Data: 2010-09-03 19:42:27
nu tai tas granulinis tau kainuotu apie 5000lt tik, be to jeigu dabar kureni
su briketais, tai granuliu kaina ta pati gaunasi, mano manymu netgi pigiau,
nes degiklis valdo gerai degimo procesa. i bunkeri uzpilti kas kelios dienos
tik. kondicionieriu neprijungsi prie vandens, tada turi pirkti brangu
siurbli oras/vanduo. o jis jau kainoja virs 20 000lt.