Tema: Re: alternatyvi sildymo sistema
Autorius: T:\)
Data: 2010-09-06 11:30:31
Labai dekingas Ekokodui uz paskaiciavima ir primetima ko reiketu ir kiek kainuotu.
Aisku gaila, kad oras/vanduo kainuoja pakankamai daug. Ir bent jau pradineje stadijoje virsyja duju pajungimo kaina (aisku, gal eksplotacija paskui gaunasi pigesne).
Tai kaip suprantu lieka du pretendenati i alternatyvius silumos saltinius prie KKK:
1. kondicionierius.
2. krosnele.

Abu atvejai kaip ir isipaiso i biudzeta, o jei net ne pacius brangiausius irengimus tai butu galima net abu alternatyvius variantus isirengti. Reikes gal ir apsistoti prie sios idejos tolimesnio vystimo :)

T:)