Tema: Re: Dėl spec.maitinimo muzikos merklausos kambariui
Autorius: T:\)
Data: 2010-08-03 13:02:49
mano nuomone, tavo pradine duta nuoroda i apsaugos priemones yra daug geresne ir naudingesne, nei pastaroji, kuri man primena "burtus" Siaip jei jau bijai viskokio "elekto... smogo" tai susiknstruok faradejaus narva ir dziaukis gyvenimu.

PS mes neskaitom tarp eiluciu - klause apie el.instaliacija kad muzika gerai skambetu :)

T:)