Tema: Re: Dėl spec.maitinimo muzikos merklausos kambariui
Autorius: Evaldas
Data: 2010-08-02 18:31:19
"Icetom" <kkkk@kkk.com> wrote in message news:i36h37$lao$1@trimpas.omnitel.net...

> 1. Šiaip tai, aš rekomendavau žmogui kreiptis čia ;/, nes pamenu buvo
> rekomenduojamos kelios rimtos firmos. Berods www.staltika.lt ir
> www.energosfera.lt?
> 2. Mano nuomone, gerai-kokybiškai padaryta elektros instaliacija, tai ir
> yra, ko reikia klausiančiajam. Tai ar galite kas patarti žmogui be
> tyčiojimųsi į kokias firmas kreiptis, kokių vengti ir pan.? Kiti patarimai?

Gerai kad rekomendavai, bet šios firmos neturi nieko bendro su klausimo esme.
Tyčiojamasi todėl, kad ieškoma smegenų ten kur jų nėra. Elektros instaliacija turi būti tiek gerai padaryta kiek tai būtina instaliacijai. Jei  įjungiamas/išjungiamas čainikas trukdo muzikai tai :
a. blogas čainikas
b. bloga muzikos aparatūra.
Ypatingi reikalavimai keliami instaliacijai dėl muzikos kvepia audiofYlizmu ir ezoterika, todėl tokiais klausimais rekomenduoju kreiptis į ekspertus www.gramofonas.lt ten profesionalūs makaronų kabintojai.