Tema: Re: Dėl spec.maitinimo muzikos merklausos kambariui
Autorius: Icetom
Data: 2010-08-03 12:51:45

"T:)" <durniu@laivas.lt> wrote in message
news:i36im9$np9$1@trimpas.omnitel.net...
> Matai, klausejas akcentavo i muzikines sistemos maitinimo irengima ir
> butent i visokius alia trukdzius nuo virduliu ir t.t. Is klausimo
> suprantu, kad jam svarbu garso "svarumas ir jo gilumas" Jis nesidomejo
> kaip apsisaugoti nuo zaibo iskrovos, nuo girto elektriko pajungusi faze i
> nuli ir panasai. O tavo pamaineti "zaislai" yra geris, bet jam jie
> neidomus, nes jie greiciausiai trukdys teisingai elektrai teketi (jau vien
> pavadinimai, iskrovikliai, ribotuvai ir pan.) ir neleis dziaugtis muzika
> :)

Aš kiek kitaip žiūriu į šį reikalą. Kada žmogus užduoda tokio tipo
užklausimą, aš skaitau tarp eilučių ir tai suprantu, kad kažkieno
potencialus klientas nori turėti KOKYBIŠKĄ elektros instaliaciją name ir
tiek. Ir mano nuomone, išvedžiojimai apie branduolinį reaktorių ir pan. čia
visiškai nereikalingi-nebūtini.

Ir pvz., kodėl nepanaudoti tokių sprendimų, kaip šito puslapio animacijoje
pasirenkant "Electrical installation" : http://www.biologa.de/uk/index.php