Tema: Re: Dėl spec.maitinimo muzikos merklausos kambariui
Autorius: Sail
Data: 2010-08-02 17:03:09
Izeminimas tai priesgaisrine priemone daugiau, na ir kad nenusitrenktum, jei
i korpusa pramusimas bus.

Jei aparatura gera, mano kuklia nuomone nereiketu jokiu papildomu izeminimu
muzikos kokybei pasiekti.

Kita istorija, kad aparaturos kurejai turi teisingai trasuoti plokstes, ten
jau zemes isvezdziojimas pusiau menas, pusiau mokslas. Bet cia ka
nusipirkai, ta ir turi.