Tema: Re: Dėl spec.maitinimo muzikos merklausos kambariui
Autorius: T:\)
Data: 2010-08-02 16:17:45
o galejai Evaldai ir naudos tureti. Butum va gal isiules bute/kambaryje o gal ir nuo namo ivado iki buto pakeisti laidus sudedant visur pvz varinius minimum 3 gyslu (jei vienfaze), bet geriau 5 gyslu koki minimum 10mm2, bet geriau gal net iskarto koki 16 mm2 :))) Nu dar galejai prastumti visokiu "mandru" pricindalu autoamtuku, nuotekio reliu, virsitampiu ribotuvu ir t.t. uz teisinga kaina. O tik paskui jau galejai pasiulyti ir egzoteriniu dalyku tokiu kaip elektra taupantys kistukai i rozetes ir pan. :) Ne verslininkas... :)

T:)