Tema: Re: Dėl spec.maitinimo muzikos merklausos kambariui
Autorius: Gintas
Data: 2010-08-02 17:29:33
Rizikuosiu nepasidrovet :)

sviestu koses nepagadinsi. As pvz atsivesciau atskira linija, kuria uzmaitinciau per tinkamos galios filtra. Kodel? Ogi todel, kad paskutiniu metu , del taupymo, is irangos pradejo isnykti tinklo filtrai, kurie seniau budavo praktiskai bet kuriame galingesniame prietaise.O maitinimo bloku, naudojanciu auksta dazni vis daugeja.  Neiperkant kokio Siemens filtro, galima islupti is kokios senovines kopijalkes. Norint -nesudetinga ir pasidaryt, jei turi galingesniu pereinamuju (nezinau kaip juos pavadint)  kondencatoriu. Psichologiniam komfortui pasiekt, veliau galesi dar ir tinklo itampos kondicionieriu nusipirkt :) Jame tie patys filtrai, kitas dar turi ir uzduotos itampos palaikymo f-ja.

Kazkur turejau straipsni rusu, butent apie tinkama uzmaitinima, taciau, ar verta jo ieskot? Taigi daugeliui pakanka, kad elektra yra rozeteje ir vsio. Tad neieskosiu, neitikinesiu.