Tema: Re: ka siuo metu skaitot?
Autorius: Trolis
Data: 2014-09-08 00:58:08
2014-09-05 10:10, Linas Petkevičius rašė:
> Papostringavimu lygyje ir as sutinku. Nes kai paziuriu mokyklos
> programa, kuri "privaloma". Kiek ji atbaido nuo skaitymo, nes tai
> privaloma. Su daugeliu knygu uztektu tik susipazinti, kad yra, ka jos
> reiskia mums Lietuviams ar visam pasauliui, zinoti daugmaz apie ka
> jos, ir gyvenime ju neskaitysi. Ir pofig. Kita dalis knygu, kurias gal
> ir skaitytu klientas, bet ne dabar. Nes yra tokiu knygu, kurias as
> skaiciau mokykloje ir galvojau - kas blet per huinia, nieko nesuprantu
> ir buvau teisus. Paimu ta knyga po 10 metu - ahujet, kaip autorius
> [...]

Jeigu neklystu, tai iš visų privalomųjų mokyklos knygų perskaičiau tik
vieną tada, kada reikėjo. Visas kitas pabaigęs mokyklą ar univerą- kada
pribrendau :) Paradoksas, bet būtent, kad neskaičiau jų tada, kai
reikėjo, o perskaičiau tik po to (ir visas). ir žinau tiek, kad jeigu
būčiau perskaitęs jas tada kai rėeikėjo,tai nė velnio nebūčau ten supratęs.