Tema: Re: ka siuo metu skaitot?
Autorius: Lucas
Data: 2014-08-27 07:09:22
Wild cards viena knyga is serijos skaiciau. nepamenu kuria, bet ispudi paliko kaip idomiai ir nuosekliai sukonstruoto pasaulio su didziule ivairove. Like.

jei is lengviau skaitomu, tai yra Old man's war serija - idomu ir lengva :-) skaiciau tik pirma knyga kol kas.
ir Redshirts pliusas - uz gera ideja.