Tema: Re: ka siuo metu skaitot?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2014-09-05 10:10:59
Papostringavimu lygyje ir as sutinku. Nes kai paziuriu mokyklos programa,
kuri "privaloma". Kiek ji atbaido nuo skaitymo, nes tai privaloma. Su
daugeliu knygu uztektu tik susipazinti, kad yra, ka jos reiskia mums
Lietuviams ar visam pasauliui, zinoti daugmaz apie ka jos, ir gyvenime ju
neskaitysi. Ir pofig. Kita dalis knygu, kurias gal ir skaitytu klientas, bet
ne dabar. Nes yra tokiu knygu, kurias as skaiciau mokykloje ir galvojau -
kas blet per huinia, nieko nesuprantu ir buvau teisus. Paimu ta knyga po 10
metu - ahujet, kaip autorius kietai varto, nors mintinai mokykis, kad
neskaityt trecia karta.

O "Aukso versis" su visais jo zicpredsedateliais, Poniatovskiais, ir
"Грузите апельсины бочках братья Карамазовы.", bent jau man tai knyga, kuria
as noriu kad butu perskaite ir suprate visi man pazistami zmones.

"Exo"  wrote in message news:lubl6n$c1v$1@trimpas.omnitel.net...

Įmanoma, čia buvo bendrai papostringavimas ne tik tau...