Tema: Re: ka siuo metu skaitot?
Autorius: shimtas kinieciu
Data: 2014-08-25 12:46:15
guide to galaxy galima visai jamti btw ;)

"Exo"  wrote in message news:lterm4$ad0$1@trimpas.omnitel.net...

Na, jei skaitymas yra vis dar darbas, tai po Hobbito sci-fi nebandyčiau. Be
to nebandyčiau jokių Asprinų, Prachetų ir kitų kas rašo/ė visokius ale
commedy fantasy. Čia iš asmeninės patirties papostringavimas :)

Exo

"Niko"  wrote in message news:lter0f$9pc$1@trimpas.omnitel.net...

man vis dar skaitymas angliškai gaunasi kaip darbas... reikia dirbti su
knyga. Bandau persilaužti.
Reality Dysfunction. Radau anglų ir rusų k. Noriu sci-fi po hobbito,
bandysiu angliškai iš pradžių.