Tema: Re: ka siuo metu skaitot?
Autorius: Exo
Data: 2014-09-04 13:31:41
Nesąmonė! Skaitančiam žmogui nėra "privalomų" dalykų, aišku su sąlyga jei jis iš ties skaito. Aš galiu rėkti jog Nietzche's Stabų saulėlydis bei Antikristas yra "privaloma" ir argumentų turėčiau tiek pat kiek visi pasakojantys apie kitas "privalomas" knygas. Apskritai skaityti knygas vien tik dėl to, kad užsidėt pliusiuką yra kvaila kaip minimum ir nesvarbu ar tai Dantė, ar Homeras, ar Tolstojus, ar dar kas nors...

Exo

"Linas Petkevičius"  wrote in message news:lu9ecb$aon$1@trimpas.omnitel.net...

IMHO privaloma.

"Niko"  wrote in message news:lu9b5v$8b7$1@trimpas.omnitel.net...

aš neskaitęs ir neklausęs, kaip tau "Aukso veršis"?