Tema: Re: ka siuo metu skaitot?
Autorius: Exo
Data: 2014-08-22 12:54:23
Jo tiek ŽV tiek Silas viskas yra labai gerai, kol nepradedi "History of Middle Earth", ten kosmosas netgi puikiai angliškai mokančiam žmogui. Dar tose vietose kur rašo pats Tolkienas, dar puse velnio, bet visur kur Kristoferis tai jofana... :)

Exo

"Niko"  wrote in message news:lt70rp$q9a$1@trimpas.omnitel.net...

visada norėjau originalo kalba paskaityti.
jaučiu sekančią žiedų valdovą imsiu anglų k.
zjb kažkaip. :)