Tema: Re: e-policija
Autorius: Lavonas
Data: 2017-03-27 11:28:07
Nereikia jokios ten registracijos. Ten pagal Fb eventu kurimo forma daryta,
tai sudejo tuos laukelius. O sheip tais px :D

Jeigu uzsuksi, tai pasuk man 8682 du 6964. Paspausiu letena :D

"Sail"  wrote in message news:obahf6$30m$1@trimpas.omnitel.net...

Velniai zino, gal ir uzeisiu jei bus geras oras.

Ten maciau isankstines registracijos praso. Is anksto zinot ka veiksiu 4.20
tai sudetinga.

Bet inicatyva gera.