Tema: Re: e-policija
Autorius: Lavonas
Data: 2017-03-17 12:49:42
Nu tu ir paranojikas :D

Tu man pasakyk del ko tu gyveni ir del ko tu ari kiekviena diena?

"Exx"  wrote in message news:oagb9j$fjt$1@trimpas.omnitel.net...

On 2017.03.17 10:00, Sail wrote:
> Galiu atsakyt i ta klausima.
>
> Nes tie kas ja kartais pavartoja, jie zino apie ja praktiskai. Kiek
> norisi/nesinori ir panasiai.

praktiskai zino ka? Kad kita diena vel noresis? Jei ne kita, tai kita,
bet VISTIEK VEL NORESIS. Nemanai?

> O visi priesininkai tai zino tiek, kiek kunigai apie vedybini gyvenima.
> Niekad nebande bet visus atsakymus zino. Is vadoveliu.

:)))

  Esu su sauniu popu kalbejes, tai jis asmeniskai viena pusiau anekdota
yra pasakojes :)

- Ar zinai, sako, kuo popas skiriasi nuo kunigo kaip zmogus?

Kaip tai kuo?? Ir taip aisku sakau :) Sakau seima, vaikus gali tureti, o
kunigai ne.

- oficialiai taip, bet neoficialiai tai ner skirtumo cia :)

- tai kuo tada skiriasi?

Tuo, kad popai nesislapsto cia ir ju vaiku rubeliai ramia dushia
dziovinami paradinej namo pusej :)

> Jus gi daugelis cerka - kita padarot kartais, ir daugeli metu jau, ar ne
> tiesa?
> Nu ir kaip jauciaties, ar mest ta reikala be sansu, jei bu noras?

kuo dazniau keli - tuo daugiau norisi ja kelti. Ypac su vynais ir alumi
vasara prie saslyku - tikrai isitraukiama.

> Tai va zoles atsisakyt yra dar papraciau. Nes alkoholis laikui begant
> duoda
> fizine priklausomybe, kaip ir tabakas. Paprasta zole fiziskai nepririsa.

Oj, vel pasakos, kalbek uz save.