Tema: Re: e-policija
Autorius: Sail
Data: 2017-03-17 13:11:01
Nuo zmogaus priklauso. Ir nuo KIEKIO.

Mano broliukui irgi olandijoj nepatiko. Kai aiskinausi kodel, pasirodo jis
du kasiakus pirkt norejo, bet jam sako ikalk viena matysi.

Tai jis kaip tikras maksimalistas ir sukale visa, paskiau minejo kad tris
valandas zodzio pasakyt negalejo.

Cia analogas kaip zalpom litra vodkes ikalt. Pojuciai bus totaliai kitokie
nei po 100 gramu, ir speju nemaloniai atsiminsi nuotyki.

Proto reik turet.