Tema: Re: e-policija
Autorius: Lavonas
Data: 2017-03-17 13:02:37
Vat del tos ribos ir yra labai blogai, kad nelegalizuota tai. Nes tie
dyleriukai, dazniausiai, stengiasi ipirshti ir dar kai ko :D

"Sail"  wrote in message news:oagfmb$lpj$1@trimpas.omnitel.net...

Nu ir kiek pasauly ant tos zoles uzsikabinusiu, nuo to degradavusiu ir nuo
to mirusiu?

Problema greiciau ta, kad zmones ribos nemato tarp paprastos zoles ir
stipriu narkotiku, kurie yra mirtis.

Tuo tarpu zuvusiu nuo alkoholio pazistam kiekvienas, ir speju ne viena. Bet
tai kazkodel legalu. O zole - ne.