Tema: Re: e-policija
Autorius: Lavonas
Data: 2017-03-17 13:18:26
Neuzsikabinau, nors univero laikais vos ne kiekviena diena traukiau. Bled
daba pagalvoju, tai bled ish kur pas mane tiek babkiu tada buvo??? :D
Dabar parukau karta I menesi, kartais dazniau.

Alkoholio irgi padarau savaitgaliais. Standartine norma per du vakarus yra
1.5 litro stipraus. Po viena, maza nolseptyniu, per vakara. Vodkes arba
Viskio. Kartais jei koke tusofke, tai daugiau. Niekada nemaishau su
silpnesniais. Niekada ryte galvos neskauda ir nebuna sunku. Atsikeliu
sveikas it ridikas. Tolerancija alkoholiui pas mane gan aukshto lvl, tai
galiu pakelti tiek ir nuveiti pats miegoti :D Kita ryta gal kiek dvasishkai
nuslopintas bunu, bet tam jausmui nuimti yra toks ahujėnas reikalas, kaip
sriuba. Ir kuo riebesne :D
Bliuduka OP! Ir shypsena ant marmuzes atsiranda ir diena nushvinta kitom
spalvom :) Imi grebly, kirvi ar dar kazka ir aini aplink nama kuistis! Nes
gi pavasaris atejo!!!
Rojus bled :D

On 2017-03-17 12:48, Lavonas wrote:
> Jooo zinom daug tokiu nealkoholiku, kur tik po viena alaus vos ne
> kiekviena diena.

Tai aš vat ir sakau: tai, kad tu ant žolės neužsikabinai ir ant
stipresnių neperėjai (nors pažiūrėjus į tavo postus tai klausimas ar
neužsikabinai), visai nereiškia, kad 10 kitų taip nepadarys.

Lygiai kaip ir aš pažįstu tokių, kurie išgeria kokį kartą per mėnesį.
Tai jie irgi gali į krūtinę muštis ir aiškinti, kad alkoholis yra
fignia, va jie pusę butelio ar kiek daugiau šampano kartą per mėnesį
išgeria ir nieko.