Tema: Re: Perspektyvios profesijos
Autorius: svyt
Data: 2016-03-18 19:03:04
O ar pasiekusi sekme ji taps laiminga? As manau kad mergaitem
 seima yra laime, vis akita nevykelems, va grybauskaite, pavizdys
 nevykeles, ji koncentravosi tik i karjera, aisku kazka pasieke,
 bet uztikrintas, kad ji nera laimunga. As esu impruveris pagal
 tave, bet siekiu ne pinigu o laimes. Mano vertybese pinigai,
 karjera nulis, tai per paprasta ir neidomu.

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/