Tema: Re: Perspektyvios profesijos
Autorius: Sail
Data: 2016-03-17 08:33:51
Beveik sutikciau, bet tik beveik.

Karjera + pinigai tai toli grazu nera vienintele veikla, kuri teikia
malonuma + pasitenkinima.

T.y. gali but patenkintas savo atlyginimu ir nesiekt karjeros, bet tuo paciu
metu galima tobulint savo sugebejimus ivaldytuose darbuose ar isisavint
naujas sritis.

Man toks variantas ir yra priimtiniausias, nes kalti papildomus pinigus
streso saskaita tikrai nematau prasmes, nes dabartinis lygis tenkina.
Taciau yra sriciu, kur norisi ir reaikia  tobulintis ir kaip tik ta ir
darau. O ar parduosiu tuos sugebejimus veliau uz pinigus ar ne man vienodai
sviecia. Bet gyvenima pasilengvinsiu tai garantuotai.
Visada taip dariau, ir kaip jau cia minejau, uztat turiu dafiga laisvo
laiko. 95% jo tiesiog neturi.

Ir kaip tik siandien turiu sansa ismust daugiau pinigu uz nedaug papildomo
darbo, daugiau uz atsakomybe. Idomu kaip seksis :-)