Tema: Re: Perspektyvios profesijos
Autorius: Trolis
Data: 2016-03-17 11:06:18
2016-03-17 09:29, toms rašė:
> Nu beveik viens prie vieno (isskyrus fotografija) apibudinai ir musu
> situacija :)
> Domintu kokius dar zaidimus zaidziat (kartais pritruksta man
> fantazijos :)
> Siaip dar zaidziam dobble, darom eksperimentus (yra kelios
> eksperimentu vaikams knygos)

Tai išvardijau visus pagrindius. yra dar ten visokių nereguliarių, kaip
domino, kortos (pvz širdžių devynakė) ir t.t.

šiaip pilnas internetas, eini,imi galvoji. Tiesa pas mus yra dvi dukros,
tai tai priduoda didelį smagumo faktorių, vaikai neretai kartu žaidžia
ir t.t. Svarbu grupinis žaidimas, laiko kartu leidimas.

O tai gali būt kad ir puzzle, konstruktoriai (mano mėgstamas dalykas),
sprigtukus labai vaikai mėgsta (šaškės).