Tema: Re: Perspektyvios profesijos
Autorius: Trolis
Data: 2016-03-17 08:22:03
2016-03-17 08:11, Sail rašė:
> Nu tai vystom toliau - kaip manai, kas realiai geriau, daryt karjera vystyt
> konkurencinguma ar gyvent su ramia siela?

Čkia nuo žmogaus jau priklauso.
Realiai yra du tipai - satisfajeriai ir imprūveriai.
Satisfajeriai pasieks tam tikrą komforto ribą ir viskas. toliau jiems
neįdomu. Nereiks didesnės algos, siekių, karjeros ir t.t.

Tuo tarpou imprūveriai visą laiką sieks vis daugiau ir daugiau, kovos.
Jiems viskas ateina iš proceso, todėl niekados nebus gana.

Satisfajeriai, statistiškai, yra laimingesni žmonės, gyvena ilgiau,
jaučia mažiau streso. Imprūveriai pasiekia geresnių pasiekimų karjeroje.

Nesvarbu kuris tu esi, bet greičiausiai tai yra labai stipriai
užprogramuota tavyje ir tu to nebepakeisi. Galbūt vaikystės metu tu gali
savo vaikui tai suformuoti, o gal ir ne.

Betkokiu atveju kad ir koks bebūtum- turi sekti pagal savo tipą, nes
kitaip būsi nelaimingas.

Aš pats esu tas, kuris nenurimsta ir negali mėgautis savo pasiekimų
vaisiais. Ir mane satisfajeriai artimoje aplinkoje užknisa :) Man
liūdna, kad jie švaisto galimybes, elgiasi neracionaliai ir t.t.

> As tai kuo toliau, tuo labiau uz antra varianta.
>
> Jei mergaite, tai visu pirma reik ziuret, kad ne sterva uzaugint (kaip tai
> padaryt nzn, bet uzaugusiu tokiu daug pazistu).

OI kas yra sterva?
Manau, kad savarankiška mergina, galinti pasiekti visko pati,turinti
tvirtą nuomonę ir tvirtą vertybių sistemą, jeigu nep[alauš gyvenimo
aplinkybės - nueis normaliu keliu ir daug pasieks.
Tvirtas charakteris didelės sėkmės garantas.