Tema: Re:Perspektyvios profesijos
Autorius: svyt
Data: 2016-03-18 18:49:33
Mano ypac gerai mokesi, derinau i medicina... nuejo programuotoja,
 grupej dvi is 20.
kol kas ziurek kas auga ir kokios pakraipos-
 technike ar megeja bendraut. Ir nepekrauk savo nerelizuotom
 svajonem to vaiko, tegu atsidziaugia vaikyste. Mergaites yra
 seimos padariukai, jos laimingos ne karjeroje o savo seimoje,
 darbas joms tik tarp kitko. Nu nebent vienisos ir praradusios
 vilti- tada saugokis ju:)

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----