Tema: Re: Perspektyvios profesijos
Autorius: Trolis
Data: 2016-03-17 08:16:07
2016-03-16 23:01, toms rašė:
> Taip, pilnai pritariu tam video. O kas patinka paaiskes veliau. Zinau
> kas jai nepatinka - leles ir kiti mergaitiski zaidimai. Kazkaip ne
> taip kaip statistines mergaites :/

Mano sesuo buvo tokia.Tai labai daug sportavo, važinėjo po įvairiausius
čempionatus, varžybas, išmoko daug kalbų, dabar, pasitraukusi iš sporto
dirba call centre, viena skandinaviškų kalbų (buvo migracija iš vienos
kalbos į kitą, tai neturėjo prob).

Mano vyresnioji dukra (6m) irgi neklabai žaidžia su lėlėmis.

Bet mėgsta fizinį veiksmą (plaukimas, dviračiai - iki 15km), šiaip
kiaurą dieną gali būti kieme vasarą.
Taipgoi mėgsta stalo žaidimus, intelektualines veiklas - žaidžiam Uno,
šachmatais, šaškėmis, carcassone
Žaidžiam žodinius žaidimus kaip pasakyti sinonimą, antonimą, šaradas,
mįsles, apibūdinti kažką, užrišus akis atspėti kas tai yra, apčiupiomis
apibūdinti ką jauti ir t.t.

Taipgpogi deda dideles pastangas ir jau pramoko skaityti, rašyti,
žaidžiam šalis, miestus (vienas iš mūsų pasako vieną šalį, miestą, kitas
kitą ir taip, kol pasibaigs miestai atminty :) )

Taipogi vaikai nori leisti vaiką su tėvais ir nebūtinai jiems iš tiesų
patinka tokios veiklos, bet jie mielai jas perima.
Mano dukra mielai važiuoja dviračiu su manimi, užsiima fotografija (tuo
tarpu pasivaikščiojimai jos visai neveža).

Jeigu tuo už-siiminėčiau, tai tikrai imčiau į kokią žvejybą,
geosearchingą ir t.t.

Šiaip manau, kad būtent šitje srity galima prilipdyti bet kokią veiklą,
kuri nėra priešiška vaikui, tik reikia fantazijos ir pateikimo :)