Tema: Re: Kartoju skelbima del namo
Autorius: Caponi
Data: 2014-03-25 21:02:13
Faktas, kad Vilius siule nupyzdint ir parduot svetima info. Linas pateike
susirasinejimo istrauka, Vilius jos net nebande uzgincyt. Gal as ir per
kategoriskas, bet mano akyse Vilius vagis.
Net jei jis toki siulyma butu daves etatiniam tokiu duomenu supirkinetojui -
jis vagis.
Net jei jam konkreciu atveju bizniukas ir neisdege  - jis nelabai geras
vagis.
Ir net jei ji patalpintumem i Lukiskiu kamera su 19 iki gyvos galvos
nuteistu zmogzudziu (tipo, gerokai didesniu nusikalteliu), jis del to
netaptu nekaltas.

Taskas.

Na o Lino as nepazistu, su juo mes virtualiu diskusiju budami priesingose
barikadu pusese turejom ne viena ir man jo poziuris daug kur nepatinka (nors
va sios diskusijos eigoj jo pozicija vienos is musu "konfrontacijos" atveju
patapo gerokai aiskesne ir suprantamesne). Bet dabar snekam ne apie jo
padoruma (kuris, kaip minejau, tavo ir tavo partnerio sazines niekaip
neitakoja), jokiu faktu ar itarimu apie jo galimai istatymus pazeidziancias
veikas niekas nepateike, todel pradet diskusijas ta tema nematau jokio
pagrindo.

Na ir galiausiai - as tau ne draugas, ne gimine ir ne partneris, isvadas
darykis pats, kazkuo itikinet iki apsivemimo neturiu jokio tikslo ir noro,
gali mane nurasyt kaip nepavykusi beta testeri ir pamirst, paliubomu as tau
nei konkurentas, nei potencialus klientas.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/