Tema: Re: Kartoju skelbima del namo
Autorius: Shop IT
Data: 2014-03-25 17:58:36
25.03.2014 15:54, Linas Petkevičius пишет:
> Paaiškink man suprantamais pavyzdiais, gal suprasiu - truputi visgi
> dirbau VMI. Jei pasuksiu buvusiam kolegai, o jis padarys kontrolini
> uzpirkima per ta skirtinga įmone, o prekes jam parduos tos kitos imones
> darbuotojas. Tai tau kaip ir pohuj - baudos uz nelegalu darba negausit,
> o jeigu gaus, tai irgi pohuj - ten gi skirtinga imone. Teisingai supratau?
tu kazkokstai ufonautas :)

Pinigai eina i imones saskaita, galit daryt kiek norit pirkimu, prekes
parduodu as,
jei as nusiunciu prekes pas Viliu is kur jus galite jas fiziskai
pasijimti, ne reiskia kad jis jas parduoda,
o jei jis ka nors isigija is mano imones ir parduota kaip fizinis asmuo
tai velgi ne reiskia, kad jis dirba mano imonei,
ar taip aiskiau?