Tema: Re: Kartoju skelbima del namo
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2014-03-18 15:17:23
O prie ko cia Profi-KOM? Tema gi apie nama, pats isikishai. O kaip tai
vertinti, tai jau LTD klientu reikalas, as  ne prie ko. Jeigu jiems tinka,
kad imones atstovas laisvalaikiu pizdina jam i rankas patekusius klientu
duomenis, o grazinant garantiniu laikotarpiu prekes joms skaiciuojama
amortizacija - OK. Nei konkurentai jus man nei ka...

"Shop IT"  wrote in message news:lg9god$adp$1@trimpas.omnitel.net...

> Ne, kad tai daroma oficialiai, irodymu neturiu. Turiui irodymu, kad tuo
> neoficialiai uzsiima su Profi-KOM susije asmenys.
Ok, taigi konflikta sio atveju galim laikyt ispresta del agresijos i
Profi-kom kaip imones puse?