Tema: Re: Kartoju skelbima del namo
Autorius: optimistas
Data: 2014-03-24 16:17:03
Oficialiai? Kazkoki tu cia brieda stumi dabar.
Jei darbuotojas dirba imoneje, gauna is kliento harda su info ir parsinesa
ji namo. Tai tipo imone nekalta, kad darbuotojas parsinese IMONEI skirta
harda su info ir ja nupyzdino? Tipo visiem px ka daro ju darbuotojai ne
darbo metu su imones iranga. Ar as viska kreivai supratau?