Tema: Re: Kartoju skelbima del namo
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2014-03-25 17:54:04
Paaiškink man suprantamais pavyzdiais, gal suprasiu - truputi visgi dirbau
VMI. Jei pasuksiu buvusiam kolegai, o jis padarys kontrolini uzpirkima per
ta skirtinga įmone, o prekes jam parduos tos kitos imones darbuotojas. Tai
tau kaip ir pohuj - baudos uz nelegalu darba negausit, o jeigu gaus, tai
irgi pohuj - ten gi skirtinga imone. Teisingai supratau?

"Shop IT"  wrote in message news:lgs8lq$9cs$1@trimpas.omnitel.net...

25.03.2014 15:50, Linas Petkevičius пишет:
> Ir LTD ir UAB? O tai cia tastovas kur prie vardo priraso, kad Profi-kom
> ir imones vardu renka babkes, tai apsišaukelis kažkoks?
as tingiu aiskinti jei jus neskiriat, kad tai dvi skirtingos imones ;)