Tema: Re: ðeimos finansai: bedri vs atskiri
Autorius: Dainiushas
Data: 2014-02-11 16:01:11
nu va matai, o mūsų šeimose ackiros baPkės, tai mums tie metimai į krūvą
ir paskui vienas iš kito kaulijimai alui taip pat juokingai atrodo :).

O ir šiaip, manau labai retai rasi grynai tą ar grynai kitą "modelį",
paprastai būna mix'ai visokie. juolab, kai algos į sąskaitas gaunamo -
tai dar reikia ir pastangų dėt, kad tuos pinigus sumest į vieną krūvą.