Tema: Re: šeimos finansai: bedri vs atskiri
Autorius: Sennat
Data: 2014-02-10 09:30:36
"Tomas" <t@t.lt> wrote in message news:ld9tj6$ak8$1@trimpas.omnitel.net...
> Mūsų "ūkis bendras". Aišku man atrodo, kad žmona tik prašo pinigų, o aš
> jai tik duodu ir duodu kol lieku be cento.
> Bet paskui kartais būnu maloniai nustebintas, kai pasirodo, kad žmona dalį
> tų pinigų sėkmingai sutaupo :D

Pazystamas jausmas del sutaupymo... :) Pas mus seimoj pinigai kaip ir
bendri, bet dalis atskiro biudzeto turim kiekvienas. Ir tai ka turim yra
musu kiekvieno reikalas, niekas net neklausinejam kiek ten pas ka. Visus
buities dalykus moku as, masinu remonatas ir t.t, jai visokie vaiku
reikalai, bureliai, gydytojai ir t.t (kas taip pat labai nemazai kainuoja)..
Kazkokie didesni pirkiniai visada aptariami ir niekas nera perkama be
pasitarimo reikia/nereikia ir t.t. Zinoma, rubai tai atskiras atvejis, ten
visada reikia. Kitas dalykas, visiskai nelaikom grynuju pinigu namie,
kartais sunkiai 300lt sukrapstom, nebent piniginei buna... Viska ka sutaupom
ir tie pinigai nereikalingi  artimiausiam pusmeciui - investuojama..
   Kartais buna, kad pritrukstama pinigu vienas ar kitas, tada duodi ir
tiek, be jokiu grazinimu ar veliau priminimu ar nusiskundimu, kad daviau o
tu man neatidavei...