Tema: Re: šeimos finansai: bedri vs atskiri
Autorius: Trolis
Data: 2014-02-10 12:01:23
2014.02.10 10:59, Jonas Vingis rašė:
> p.s. dar man kažkaip šviečiasi, kad apie tuos atskirus biudžetus
> svaigsta vaikų neturintys...

Tiesą sakant aš galiu tau paaiškinti kame čia replės :)

Nes aš užvedęs tema nuėjau ir pasiskaičiau šia tema nemažai straipsnių.

Esminis tikslas pasiekti šeimoje ramybę, kai yra nesutariama dėl
išlaidų. Pvz. vyras yra taupus ir jam atrodo, kad žmona neturėtų pirkti
17 rankinuko. Visgi vyras yra protingas ir supranta, kad šeimos ramybė
yra svarbiau, todėl jie sutaria, kad yra kiekvienam po X pinigų
leidimui, kuriuos leidžia kas nori kaip nori ir vienas kitam galvos
neknisa. Dažbniausiai tai galima padaryti, kai taupymas nėra ypač
svarbus dalykas.

Pvz padaręs tokį tyrimuką aš pamačiau daug pliusų ir nutariau pritaikyti
panašų modelį namie. Jeigu konkrečiai, tai visas bendrąsias išlaidas
dengiu aš  (vaikai, maistas ir pnš), o žmona gali naudotis kas mėn X
pinigų savo poreikiams ir aš jai galvos dėl to nesuksiu (pripažinsiu,
kad neoptimalus pinigų panaudojimas yra man vėžį varantis darytas, bet
suvokiu, kad gyvenime  yra daugiau, negu matematiniai dalykai, todėl
einu kompromiso link).