Tema: Re: šeimos finansai: bedri vs atskiri
Autorius: Jonas Vingis
Data: 2014-02-10 10:57:55
2014-02-10 10:43, Trolis rašė:
> Šiaip man net nelabai suvokiama yra tokie dalykai, kaip bendros kasos
> leidimas (ženkliomis dalimis),, nepasistarus su antrąja puse.
> O prisiminus aukščiau minėtąjį atvejį, tai manau, kad ir vyras
> nekomunikavo, nes žmona nebūtų ėmusi, jeigu žinotų, kad tai auto skirti
> pinigai.

Tai vat aš ir sakau - tokia ten ir "šeima". Dar labai įdomu kaip ten tie
atskirai biudžetus vedantys aplamai gyvena. Maisto prioduktus
parduotuvėje atskirai perkasi? Valgyti irgi atskirai gaminasi, Rubus
atskirais skalbiasi. Skalbimo mašinas, telikus, kitus buitinius
prietaisus irgi atskirai sau po 1 nusipirkę? O jei namie vis tik jų po
vieną, tai "nesavininkas" "savininkui" gal už pasinaudojimą sumoka?
Beje, dar įdomu ar "vyras" savo "žmonai" susimoka už "palkutę" ar pagal
valandinį tarifą?