nu priaugo svorio 150kg- tai normalu.+ normos uzspaude eco. "Ablasiejus" <as@as.lt> wrote in message news:jae8n2$nbd$1@trimpas.omnitel.net... > daugiau suletejo. > o kuro sanaudos kiek padidejo? nuo deklaruojamu mieste 9,9 (gsi) iki 13.2? > (g) Nu downgrades motoro prasme per visus galus. > > "Kostian" <opc@opc.lt> wrote in message > news:jae5c5$jnj$1@trimpas.omnitel.net... >> pizdec sulietejo- 0.1 sek iki 100 ar kiek? kaip del 200? nelabai cia >> rodiklis. visa kita pasikeite uztai. >> >> "Ablasiejus" <as@as.lt> wrote in message >> news:jadrmp$776$1@trimpas.omnitel.net... >>> :) >>> nu zinai :) >>> Kur cia ta neeiline modifikacija vidui? Zinok pas 2x naudojamus 1.6 16V >>> vidus lygiai toks pat :) tik nera situ ziedu apie rankeneles ir >>> spidometre. Nu ir panele graziau nudazyta, o ne pilka kakzokia spalva. >>> Tai ten neeiliniai opeliai jau? ZInok ir tuose vairo multi kreivai >>> veikia. >>> >>> p.s. apie dyzelius neberasyk. Net graudu skaityt tavo pezalus. >>> p.s.s nebedrocink ant sitos opc. Gali man paaiskinti, kaip opelis >>> masinas tobulina? Senoji astra f gsi kazkaip greiciau begejasi uz sita. >>> Tai per 10m nesugebejo patobulinti? >>> >>> "Korke" <Korkes@mailas.net> wrote in message >>> news:jad5p5$e1$1@trimpas.omnitel.net... >>>> as tai nesuprantu kokio bb cia kazkoki dyzeli kisi ? pradine kalba ne >>>> apie eiline stokine komplektacija ir ne kazkoki varguolishka dyzeli kur >>>> eiliniam runkeliui jau savaime sukelia satisfakcija.(ir pajibat'a kad >>>> prasukes 300-400kkm, kad pats pirkejas vaziuos kokius 10kkm metus, bet >>>> taigi dyyyyyzelis tai reiskai taupus!!!, nors sumoka kokius +20% "vien >>>> uz tai, kad dyzelis, nes ant turgaus taip yra, ir nesvarbu, kad /2 >>>> prabeges, padoriau atrodantis ir pora metu jaunesnis benzas pigesnis, >>>> nes nu ne Dyyyzelis gi) :). >>>> Cia kalba apie visgi ~150ag masina, tas pats tempomatas galbut visai >>>> kitaip elgiasi tokio variklio auto, nei kad kazkokiam drebanciam >>>> traktoriuje kur paspaudus reik radija garsint, kad dyzelio klaksejimo >>>> negirdet. >>>> >>>> Kalba, kad ir apie opelio nelabai vertinamo modelio neeiline >>>> "modifikacija" ar kaip cia issireiksti. Kur netik variklis kitoks >>>> mazumele, bet ir kitu bonusu yra. Del ergonomikos, tai kolei kas nera >>>> paskelbta, kad ergonomikos etalonas yra ablasiejus, ir kurio suvokimu >>>> jei "man nepatogu - reiskia xujova ergonomika" tai nesiulyciau p***st >>>> proto apie patogumus ir pan. Ir niekas nekalaba apie "dek papildomai >>>> nedejes kazka i opeli", niekas cia nieko nededa, tai gamykline >>>> komplektacija, o ne entuzjasto sukonstruota ir t.t. Aisku, kur cia >>>> pasigincysi su egzpertais ir net atlendanciais is kitu grupsu su savo >>>> "nevjebenna tobulybe svieto - passatu po pazastimi" guru'ais. >>>> >>>> ziuriu cia visu grynaveisliu autolietuviu ismintis yra, vertint pagal >>>> pavadinima modelio ir pajibat kas ten viduje, pradedant kokiu codecu >>>> kur dziugauja vazinedamas tiek trejetos metu senumo plastiko gabalu >>>> matizu, nes gi axujenai NAUJAS auto, tiek uzstrigusiais nuo vaikystes >>>> tik girdetais, paskui per penkmeti susitaupius ant bulkos stokines >>>> komplektacijos ir alpstant, kad vien pavadinimas atperka viska :) >>>> >>>> >>>> >>>> On 2011.11.19 18:28, Ablasiejus wrote: >>>>> ergonomikos nulis tu supranti ta ar ne? Ne isdestyme esme, >>>>> patinka/nepatinka, o ergonomikoje. >>>>> Astroj g: >>>>> tempomatas - ant 2.0d padarius grazinti greiti (tarkim nuo 70 iki >>>>> 100) - >>>>> uzkacegarina be proto ir po to paleidzia. Ta pati daro paspaudus >>>>> greitejimo mygtuka. >>>>> pedalai per arti sudeti-platesni batai visad kliuna. >>>>> posukiu rankenle nesusipratimas-traskanti, kieta visa, kaip kiniskas >>>>> shudas koks butu. Omegoj tokia pati jau "minksta", normali. >>>>> Valytuvu rankenele - vel shudas, truksta elementariu funkciju. >>>>> ir t.t. >>> >> >> >