daugiau suletejo. o kuro sanaudos kiek padidejo? nuo deklaruojamu mieste 9,9 (gsi) iki 13.2? (g) Nu downgrades motoro prasme per visus galus. "Kostian" <opc@opc.lt> wrote in message news:jae5c5$jnj$1@trimpas.omnitel.net... > pizdec sulietejo- 0.1 sek iki 100 ar kiek? kaip del 200? nelabai cia > rodiklis. visa kita pasikeite uztai. > > "Ablasiejus" <as@as.lt> wrote in message > news:jadrmp$776$1@trimpas.omnitel.net... >> :) >> nu zinai :) >> Kur cia ta neeiline modifikacija vidui? Zinok pas 2x naudojamus 1.6 16V >> vidus lygiai toks pat :) tik nera situ ziedu apie rankeneles ir >> spidometre. Nu ir panele graziau nudazyta, o ne pilka kakzokia spalva. >> Tai ten neeiliniai opeliai jau? ZInok ir tuose vairo multi kreivai >> veikia. >> >> p.s. apie dyzelius neberasyk. Net graudu skaityt tavo pezalus. >> p.s.s nebedrocink ant sitos opc. Gali man paaiskinti, kaip opelis >> masinas tobulina? Senoji astra f gsi kazkaip greiciau begejasi uz sita. >> Tai per 10m nesugebejo patobulinti? >> >> "Korke" <Korkes@mailas.net> wrote in message >> news:jad5p5$e1$1@trimpas.omnitel.net... >>> as tai nesuprantu kokio bb cia kazkoki dyzeli kisi ? pradine kalba ne >>> apie eiline stokine komplektacija ir ne kazkoki varguolishka dyzeli kur >>> eiliniam runkeliui jau savaime sukelia satisfakcija.(ir pajibat'a kad >>> prasukes 300-400kkm, kad pats pirkejas vaziuos kokius 10kkm metus, bet >>> taigi dyyyyyzelis tai reiskai taupus!!!, nors sumoka kokius +20% "vien >>> uz tai, kad dyzelis, nes ant turgaus taip yra, ir nesvarbu, kad /2 >>> prabeges, padoriau atrodantis ir pora metu jaunesnis benzas pigesnis, >>> nes nu ne Dyyyzelis gi) :). >>> Cia kalba apie visgi ~150ag masina, tas pats tempomatas galbut visai >>> kitaip elgiasi tokio variklio auto, nei kad kazkokiam drebanciam >>> traktoriuje kur paspaudus reik radija garsint, kad dyzelio klaksejimo >>> negirdet. >>> >>> Kalba, kad ir apie opelio nelabai vertinamo modelio neeiline >>> "modifikacija" ar kaip cia issireiksti. Kur netik variklis kitoks >>> mazumele, bet ir kitu bonusu yra. Del ergonomikos, tai kolei kas nera >>> paskelbta, kad ergonomikos etalonas yra ablasiejus, ir kurio suvokimu >>> jei "man nepatogu - reiskia xujova ergonomika" tai nesiulyciau p***st >>> proto apie patogumus ir pan. Ir niekas nekalaba apie "dek papildomai >>> nedejes kazka i opeli", niekas cia nieko nededa, tai gamykline >>> komplektacija, o ne entuzjasto sukonstruota ir t.t. Aisku, kur cia >>> pasigincysi su egzpertais ir net atlendanciais is kitu grupsu su savo >>> "nevjebenna tobulybe svieto - passatu po pazastimi" guru'ais. >>> >>> ziuriu cia visu grynaveisliu autolietuviu ismintis yra, vertint pagal >>> pavadinima modelio ir pajibat kas ten viduje, pradedant kokiu codecu kur >>> dziugauja vazinedamas tiek trejetos metu senumo plastiko gabalu matizu, >>> nes gi axujenai NAUJAS auto, tiek uzstrigusiais nuo vaikystes tik >>> girdetais, paskui per penkmeti susitaupius ant bulkos stokines >>> komplektacijos ir alpstant, kad vien pavadinimas atperka viska :) >>> >>> >>> >>> On 2011.11.19 18:28, Ablasiejus wrote: >>>> ergonomikos nulis tu supranti ta ar ne? Ne isdestyme esme, >>>> patinka/nepatinka, o ergonomikoje. >>>> Astroj g: >>>> tempomatas - ant 2.0d padarius grazinti greiti (tarkim nuo 70 iki >>>> 100) - >>>> uzkacegarina be proto ir po to paleidzia. Ta pati daro paspaudus >>>> greitejimo mygtuka. >>>> pedalai per arti sudeti-platesni batai visad kliuna. >>>> posukiu rankenle nesusipratimas-traskanti, kieta visa, kaip kiniskas >>>> shudas koks butu. Omegoj tokia pati jau "minksta", normali. >>>> Valytuvu rankenele - vel shudas, truksta elementariu funkciju. >>>> ir t.t. >> > >