Tema: Re: pirkite mano opeliuka /astra
Autorius: Ablasiejus
Data: 2011-11-21 21:27:30
daugiau suletejo.
o kuro sanaudos kiek padidejo? nuo deklaruojamu mieste 9,9 (gsi) iki 13.2? 
(g) Nu downgrades motoro prasme per visus galus.

"Kostian" <opc@opc.lt> wrote in message 
news:jae5c5$jnj$1@trimpas.omnitel.net...
> pizdec sulietejo- 0.1 sek iki 100 ar kiek? kaip del 200? nelabai cia 
> rodiklis. visa kita pasikeite uztai.
>
> "Ablasiejus" <as@as.lt> wrote in message 
> news:jadrmp$776$1@trimpas.omnitel.net...
>> :)
>> nu zinai :)
>> Kur cia ta neeiline modifikacija vidui? Zinok pas 2x naudojamus 1.6 16V 
>> vidus lygiai toks pat :) tik nera situ ziedu apie rankeneles ir 
>> spidometre. Nu ir panele graziau nudazyta, o ne pilka kakzokia spalva.
>> Tai ten neeiliniai opeliai jau? ZInok ir tuose vairo multi kreivai 
>> veikia.
>>
>> p.s. apie dyzelius neberasyk. Net graudu skaityt tavo pezalus.
>> p.s.s  nebedrocink ant sitos opc. Gali man paaiskinti, kaip opelis 
>> masinas tobulina? Senoji astra f gsi kazkaip greiciau begejasi uz sita. 
>> Tai per 10m nesugebejo patobulinti?
>>
>> "Korke" <Korkes@mailas.net> wrote in message 
>> news:jad5p5$e1$1@trimpas.omnitel.net...
>>> as tai nesuprantu kokio bb cia kazkoki dyzeli kisi ? pradine kalba ne 
>>> apie eiline stokine komplektacija ir ne kazkoki varguolishka dyzeli kur 
>>> eiliniam runkeliui jau savaime sukelia satisfakcija.(ir pajibat'a kad 
>>> prasukes 300-400kkm, kad pats pirkejas vaziuos kokius 10kkm metus, bet 
>>> taigi dyyyyyzelis tai reiskai taupus!!!, nors sumoka kokius +20% "vien 
>>> uz tai, kad dyzelis, nes ant turgaus taip yra, ir nesvarbu, kad /2 
>>> prabeges, padoriau atrodantis ir pora metu jaunesnis benzas pigesnis, 
>>> nes nu ne Dyyyzelis gi) :).
>>> Cia kalba apie visgi ~150ag masina, tas pats tempomatas galbut visai 
>>> kitaip elgiasi tokio variklio auto, nei kad kazkokiam drebanciam 
>>> traktoriuje kur paspaudus reik radija garsint, kad dyzelio klaksejimo 
>>> negirdet.
>>>
>>> Kalba, kad ir apie opelio nelabai vertinamo modelio neeiline 
>>> "modifikacija" ar kaip cia issireiksti. Kur netik variklis kitoks 
>>> mazumele, bet ir kitu bonusu yra. Del ergonomikos, tai kolei kas nera 
>>> paskelbta, kad ergonomikos etalonas yra ablasiejus, ir kurio suvokimu 
>>> jei "man nepatogu - reiskia xujova ergonomika" tai nesiulyciau p***st 
>>> proto apie patogumus ir pan. Ir niekas nekalaba apie "dek papildomai 
>>> nedejes kazka i opeli", niekas cia nieko nededa, tai gamykline 
>>> komplektacija, o ne entuzjasto sukonstruota ir t.t. Aisku, kur cia 
>>> pasigincysi su egzpertais ir net atlendanciais is kitu grupsu su savo 
>>> "nevjebenna tobulybe svieto - passatu po pazastimi" guru'ais.
>>>
>>> ziuriu cia visu grynaveisliu autolietuviu ismintis yra, vertint pagal 
>>> pavadinima modelio ir pajibat kas ten viduje, pradedant kokiu codecu kur 
>>> dziugauja vazinedamas tiek trejetos metu senumo plastiko gabalu matizu, 
>>> nes gi axujenai NAUJAS auto, tiek uzstrigusiais nuo vaikystes tik 
>>> girdetais, paskui per penkmeti susitaupius ant bulkos stokines 
>>> komplektacijos ir alpstant, kad vien pavadinimas atperka viska :)
>>>
>>>
>>>
>>> On 2011.11.19 18:28, Ablasiejus wrote:
>>>> ergonomikos nulis tu supranti ta ar ne? Ne isdestyme esme,
>>>> patinka/nepatinka, o ergonomikoje.
>>>> Astroj g:
>>>> tempomatas - ant 2.0d padarius grazinti greiti (tarkim nuo 70 iki 
>>>> 100) -
>>>> uzkacegarina be proto ir po to paleidzia. Ta pati daro paspaudus
>>>> greitejimo mygtuka.
>>>> pedalai per arti sudeti-platesni batai visad kliuna.
>>>> posukiu rankenle nesusipratimas-traskanti, kieta visa, kaip kiniskas
>>>> shudas koks butu. Omegoj tokia pati jau "minksta", normali.
>>>> Valytuvu rankenele - vel shudas, truksta elementariu funkciju.
>>>> ir t.t.
>>
>
>