Tema: Re: pirkite mano opeliuka /astra
Autorius: Kostian
Data: 2011-11-15 23:57:24
nu man kazkaip atrodo kad tik vienas asilas juokiasi, bet turint omeny kad
jisai pats pasirinko slapyvardi- jam atleidziama.

nezinau kaip tau, bet man atrodo, kad meistras sedintis prie kompiuterio ir
sugebantis sekmingai pragyvanti is remonto yra aukstesnes kvalifikacijos,
nei kiti protingi tautieciai ieskantys dyzelio, balto, universalo ir uz
4klt?