p.s. tik 160, bent jau kai is gamintojo isvaziavo :) "Korke" <Korkes@mailas.net> wrote in message news:jad5p5$e1$1@trimpas.omnitel.net... > as tai nesuprantu kokio bb cia kazkoki dyzeli kisi ? pradine kalba ne apie > eiline stokine komplektacija ir ne kazkoki varguolishka dyzeli kur > eiliniam runkeliui jau savaime sukelia satisfakcija.(ir pajibat'a kad > prasukes 300-400kkm, kad pats pirkejas vaziuos kokius 10kkm metus, bet > taigi dyyyyyzelis tai reiskai taupus!!!, nors sumoka kokius +20% "vien uz > tai, kad dyzelis, nes ant turgaus taip yra, ir nesvarbu, kad /2 prabeges, > padoriau atrodantis ir pora metu jaunesnis benzas pigesnis, nes nu ne > Dyyyzelis gi) :). > Cia kalba apie visgi ~150ag masina, tas pats tempomatas galbut visai > kitaip elgiasi tokio variklio auto, nei kad kazkokiam drebanciam > traktoriuje kur paspaudus reik radija garsint, kad dyzelio klaksejimo > negirdet. > > Kalba, kad ir apie opelio nelabai vertinamo modelio neeiline > "modifikacija" ar kaip cia issireiksti. Kur netik variklis kitoks > mazumele, bet ir kitu bonusu yra. Del ergonomikos, tai kolei kas nera > paskelbta, kad ergonomikos etalonas yra ablasiejus, ir kurio suvokimu jei > "man nepatogu - reiskia xujova ergonomika" tai nesiulyciau p***st proto > apie patogumus ir pan. Ir niekas nekalaba apie "dek papildomai nedejes > kazka i opeli", niekas cia nieko nededa, tai gamykline komplektacija, o ne > entuzjasto sukonstruota ir t.t. Aisku, kur cia pasigincysi su egzpertais > ir net atlendanciais is kitu grupsu su savo "nevjebenna tobulybe svieto - > passatu po pazastimi" guru'ais. > > ziuriu cia visu grynaveisliu autolietuviu ismintis yra, vertint pagal > pavadinima modelio ir pajibat kas ten viduje, pradedant kokiu codecu kur > dziugauja vazinedamas tiek trejetos metu senumo plastiko gabalu matizu, > nes gi axujenai NAUJAS auto, tiek uzstrigusiais nuo vaikystes tik > girdetais, paskui per penkmeti susitaupius ant bulkos stokines > komplektacijos ir alpstant, kad vien pavadinimas atperka viska :) > > > > On 2011.11.19 18:28, Ablasiejus wrote: >> ergonomikos nulis tu supranti ta ar ne? Ne isdestyme esme, >> patinka/nepatinka, o ergonomikoje. >> Astroj g: >> tempomatas - ant 2.0d padarius grazinti greiti (tarkim nuo 70 iki 100) - >> uzkacegarina be proto ir po to paleidzia. Ta pati daro paspaudus >> greitejimo mygtuka. >> pedalai per arti sudeti-platesni batai visad kliuna. >> posukiu rankenle nesusipratimas-traskanti, kieta visa, kaip kiniskas >> shudas koks butu. Omegoj tokia pati jau "minksta", normali. >> Valytuvu rankenele - vel shudas, truksta elementariu funkciju. >> ir t.t.